Nörsken-westcoast playaz
vers1han er fortsatt inspirert av dette playa livetvi drikker exhos's,vi har best flows digger westcoast,banger flest hoe's,tjener mest doe'sNörsken trenger ikke låne shit av crescovi bumper klicken min på klubber nede i freznofår groupie luv selvom dama er lezboyes yo det er den gutten nörsko og jeg samler material når jeg spytter vokaljeg föler spriten fra doggystyle & the tronicjeg drikker gin&juice ikke gin&tonicallesy og hennesy som makavellikakibuksa henger og har en t-skjorte fra tellypellyog på stereon har jeg straight out menaceback in the days jeg kjöpte cd'er på benny'sspice one, dogg pound og cm douwog det er fortsatt hva jeg bumper i min bmw
vers2in the studio with boscowith chicken from roscowcali is hot boy that shit aint like moscowplaya apostle box just like costrowbitches who see me they say im the flowsmoallways in bowsmo Norsken is so throwsuckaz know that my pimp game is so coldup in hollywood with beesh my nephewtry doin it big like the boy hugh heff dooh yea ive been in to the cpt, to the eye´n´g,and the lbz, to the vip, and the compton swat meet,marcus watch my back cause the gangsta's pop heetwent to malibu with ma cali crew beesh pimping like the boys down in cali dobeen to the sd been to the bayaiint got nuttin but luv to the californ-i-a
vers3jeg og sykes dro till cali mänhooka up med playa j i the valley määnvi mötte youth mouth på house of bluesdro till san diego kjöpte splitter nye shoesin and out burger kfc Nörsken gikk opp 2 kg sykes gikk opp 10i pasadena ble vi nekta en pilsble hekta på burritos nede i beverly hillscruisa rundt i hooden i en lincoln lsbesökte de butikkene der g-shit selg-escity of angels er en trivelig byyypalmer super mall sekke en skyyyskrev ett brev hjemvi har det fly farsitter her og drikker drinker på the sky barparis hilton henger her det er en fly barog alle chicksa her har silicone som aylar
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
va?