Nörsken-westcoast playaz
vers1 han er fortsatt inspirert av dette playa livet vi drikker exhos's,vi har best flows digger westcoast, banger flest hoe's,tjener mest doe's Nörsken trenger ikke låne shit av cresco vi bumper klicken min på klubber nede i frezno får groupie luv selvom dama er lezbo yes yo det er den gutten nörsko og jeg samler material når jeg spytter vokal jeg föler spriten fra doggystyle & the tronic jeg drikker gin&juice ikke gin&tonic allesy og hennesy som makavelli kakibuksa henger og har en t-skjorte fra tellypelly og på stereon har jeg straight out menace back in the days jeg kjöpte cd'er på benny's spice one, dogg pound og cm douw og det er fortsatt hva jeg bumper i min bmw
vers2 in the studio with bosco with chicken from roscow cali is hot boy that shit aint like moscow playa apostle box just like costrow bitches who see me they say im the flowsmo allways in bowsmo Norsken is so throw suckaz know that my pimp game is so cold up in hollywood with beesh my nephew try doin it big like the boy hugh heff do oh yea ive been in to the cpt, to the eye´n´g, and the lbz, to the vip, and the compton swat meet, marcus watch my back cause the gangsta's pop heet went to malibu with ma cali crew beesh pimping like the boys down in cali do been to the sd been to the bay aiint got nuttin but luv to the californ-i-a
vers3 jeg og sykes dro till cali män hooka up med playa j i the valley mään vi mötte youth mouth på house of blues dro till san diego kjöpte splitter nye shoes in and out burger kfc Nörsken gikk opp 2 kg sykes gikk opp 10 i pasadena ble vi nekta en pils ble hekta på burritos nede i beverly hills cruisa rundt i hooden i en lincoln ls besökte de butikkene der g-shit selg-es city of angels er en trivelig byyy palmer super mall sekke en skyyy skrev ett brev hjem vi har det fly far sitter her og drikker drinker på the sky bar paris hilton henger her det er en fly bar og alle chicksa her har silicone som aylar
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
|