Kammel - Tight så in i helvete
Whoa är som vanligt!; Bra folk går i graven- Jågurt sväljer, och Nazkar får 80 kommentarer, ..och jag droppar bomber så stället sprängs- medan ingen av Er håller måttet som skräddare. Kontrar struntpratet med stryptag, och får- folk att skita ner sig som turbaner på flygplan Du blir huggen med kniv tills du gurglar saliv och trillar ihop bakom ditt jävla duschdraperi. Sen kommer jag rulla upp weed, fixa Bacon & Ägg klunka nån skit, och titta på Snakes on a Plane Om jag så ska behöva torska och hänga mig själv med bältet till hjälp i nån jävla fängelsecell. Kammel, han som tänder en eld på er gästtoalett och strimlar era textdokument lätt som en plätt Jag kommer fortsätta att såga ditt julklappsrim, nysa i folks mat och mata fåglar med tuggummin. Min skit är bra, så bra att fucking Dj Large terroriserar mitt jävla Iqsvar!, & det låter; "YO MEin!, har värsta beatet klart snälla kicka på det älskar dig See ya Dawg!! !#!" Så för att kunna skriva bars,. byter jag adress 3 ggr i månaden för att hålla mig undan skivbolag, Ni vet hur jag gör det, tight så in i helvete- luktar gott & greppar fler rattar än Kenny Bräck, Är fortfarande ett större rövhål än Goatse, och glimten i ögat-rimmen är skönare än nånsin. Har tänkt att söva snorungar med bollträ- ert skräp hör hemma i soptunnan som TopCat. Alla suger. För ni är verkligen ren skit- som om Rudolf med röda mulen hade bajsat ut er. .. Så sug mig och släng er i väggen. Börjar tröttna- på retards i för stora kläder som Ed, Edd n Eddy!
Whoa är som vanligt!; Bra folk går i graven- Jågurt sväljer, och Nazkar får 80 kommentarer, - Sanning!Sen kommer jag rulla upp weed, fixa Bacon & Ägg klunka nån skit, och titta på Snakes on a Plane - Vad är snakes on a plane för film? Är mest nyfiken.Om jag så ska behöva torska och hänga mig själv med bältet till hjälp i nån jävla fängelsecell. Kammel, han som tänder en eld på er gästtoalett och strimlar era textdokument lätt som en plätt - Off the chain like jelwery snatchas!Jag kommer fortsätta att såga ditt julklappsrim, nysa i folks mat och mata fåglar med tuggummin. - Hehe sköna lines förutom att julklappsrim och tuggumin inte rimmar. Men props för att den är relaterbar. Har själv matat fåglar med tuggumi. Det är sjukt kul :) Overall var det en soft text. Alltid kul med Kammel texter, em den kommer inte riktgit upp i Kammel standard.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
hahaha damn ja älskar dina texter... sjukt roliga... Alla suger. För ni är verkligen ren skit- som om Rudolf med röda mulen hade bajsat ut er. - haha ja garvade högt i typ 2 minuter... anyways... du rimmar galet, har sjukt skön humor o texten flyter helt galant.. fuck man... du har talang asså
"Sen kommer jag rulla upp weed, fixa Bacon & Ägg klunka nån skit, och titta på Snakes on a Plane Om jag så ska behöva torska och hänga mig själv med bältet till hjälp i nån jävla fängelsecell. Kammel, han som tänder en eld på er gästtoalett och strimlar era textdokument lätt som en plätt" - Det här var jävligt Kammel-aktigt. Tight som sjutton."Är fortfarande ett större rövhål än Goatse," - Enkel, men jävligt skön. Grymt."Alla suger. För ni är verkligen ren skit- som om Rudolf med röda mulen hade bajsat ut er." - Fortfarande, enkelt men jävligt underhållande. I övrigt började texten i lite segt tempo men tog sig i slutet och var precis lagom underhållande. Saknade dock någon riktig jävel som man får ont i hakan av. Men det kommer säkert i någon annan text. Fortsätta droppa, det är grymt bra! Börjar känna att jag inte riktigt kan vara objektiv med dina texter längre. Det är både kvalitet och kvantitet på samma gång och efter ett tag blir man avtrubbad. Du är lätt bland Sveriges bästa textskrivare, men jag kan inte riktigt uppskatta det fullt ut. Men det finns utan tvekan ett stort behov av dina texter i forumet och det finns ett otal läsare som behöver lära sig av dig. Keep postin.
tugummin rimmet tkr jag var sjukt fett!
witty unpredictible talent and natural gang
okok, tight text , no doubt. Men man har blivit lite bortskämd med alla dina sjukligt bra texter vid det här laget, och även om den här är bra skriven så innehöll den ingen: whoa, snap! rad... Bra, men inte så bra som har varit eller kommer bli.
jag skulle vilja säga att texten säkert innehåller en del "whoa, snap"-rader, bara att som du sa, är man så bortskämd o van med de så man höjer inte ögonbrynen för de längre på samma sätt... äh som sagt, sjukt fet text
Lyricist
2007-01-20 14:34
Det är kammel vafan. Fet text! TopCat raden var kul haha...Länge sen man kollade på det. Annars rimmar du snyggt, skiten flyter och allt är good. Du håller samma höga standard varje gång du droppar...Det är soft. Vettfan vad jag har skrivit nu, men det är bra shizzle YO.
Om jag så ska behöva torska och hänga mig själv med bältet till hjälp i nån jävla fängelsecell. Kammel, han som tänder en eld på er gästtoalett och strimlar era textdokument lätt som en plätt va riktigt tight, nice
Prep, biatch.
Snakes on a Plane - Kontakta Wiklund för fler frågor ;) Tack så mkt allihopa. kan börja med att säga att jag tycker detta är bland det fetaste jag har skrivit, kan inte bättre än så här tror jag. Det är så här jag gillar texter iaf, attityd, feta rim och punchlines och ett och annat namedropp. :) Kul med utförligheten, men dock så kan jag inte förbättra så mkt genom att bara få reda på att det var "bättre förr", but tsallgewd. Jag är nöjd så här. Måste tillägga att det är sjukt kul att du älskar mina texter Pigeon, skulle kunna skriva en text bara för att se vad du tycker om den ;) Btw, Tuggummi-rimmet är fett nice ju! ;)
Skön attityd, underbara rim och helfet helhet. Kammel gör så varje textläsare kan dö lycklig. Haha, mata fåglar med tuggummin, sen slänger du väl plastpåsar i naturen med flit också, hahahaha. Btw, hade namedroppet om mej någon koppling till vad raden sa? Eller var dte bara en bögdiss du klämde in för att jävlas? :P KL12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, vadå du har precis min humor män... haha garvar ihjäl mig varje gång
asså fan jag skrattar mig alltid igenom dina texter
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Du är så underbar... Jag har sett nästan alla rader på msn... Men det är så underbart; Bacon och ägg liksom!! Varje gång du refererar till mat så får jag stånd och vill bjuda dig på mongolisk buffé... Jag vill ta ut något... Men det går inte, för allt tillsammans blir så blaow!! Jag kan inte hålla med Omen, jag tycker att allt tillsammans gör en text och ja... Det räcker... On top of the world!!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
helmysiga punchlines, men ed edd n eddy rockar
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
den är fet! och din humor är på high level pass some of that shit man!
oh no he didn´t!
Läste inte igenom hela men det jag läste va fett... Jag undrar bara om det skulle bli lika fett om du recca det på ett beat!
fan kammel älskar dina texter när man är dåligt hurmör går man in på whoa o läser dom så får direkt ett leende på läpparna :P:P peace out mayn
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
haha, lika roliga rader & feta rim hela tiden.. du borde börja jobba som en levande rimmomat:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här är supertight som alltid! Kammel levererar .
Tüffü was here!
håller en hög nivå som vanligt! maiiin, vi får koka ihop något ILL som en häxa eller ngt!
Mkt tight, men kan säkert bli bättre. Hårda rader och grymma rim, men det hade vart kul med lite klurigare punchlines som inte är så uppenbara. Ett minus är att jag hört "håller måttet som skräddare" några gånger förut.... annars fett
KL!2 bara sumthin sumthin för stenhårdhetens skull ;) tjena queff. Djureri , wsup me män. Tack resten också, och Tsun Ja, vi ska koka ihop nåt. mer quotez eftersökes.. tack.
jaja du är bra.. men gör något vettigt med texten nu...
du bestämmer inte över mig
Att lägga upp den här så vi andra kan vrida oss i garv är väl tillräckligt vettigt?
okej då jag ger mig, men jag hade förväntat mig 170 kommentarer åtminstone, ni kommer dö.
denna texten förtjänar mer kommentarer, var inte så torra nu ! den är riktigt feeet :D
Show your titties grrrl show your titties Det här är Kammel...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
fet skit. ps. jag fyller år säg grattis och invänta kalas
Hahaha, jag fyller också år idag! vattuman's up in this ;)
Haha, grattis Kammel! /Charly
Lyricist
2007-01-27 13:23
Grattis kammel och vanskapt!
jag äör också vattuman, respekt... fast jag fyller år om en vecka :/ men grattis
Gör en låt av skiten då....
orka fylla år på samma dag, haha! =)
Lyricist
2007-01-28 22:07
Kontrar struntpratet med stryptag, och får- folk att skita ner sig som turbaner på flygplan nysa i folks mat och mata fåglar med tuggummin. Är fortfarande ett större rövhål än Goatse, och glimten i ögat-rimmen är skönare än nånsin Har tänkt att söva snorungar med bollträ- ert skräp hör hemma i soptunnan som TopCat. Alla suger. För ni är verkligen ren skit- som om Rudolf med röda mulen hade bajsat ut er. .. Så sug mig och släng er i väggen. Börjar tröttna- på retards i för stora kläder som Ed, Edd n Eddy! vet inte om allt var sådär "tight" men det var iallafall jäävligt roligt. och glimten-i-ögat-rimmen är skönare än nånsin
Lyricist
2007-01-31 09:23
snygg inledning, sanninng rakt igenom dom 2 första barsen. Gillar texten som fan, nice rim, snygg struktur och rolig rakt igenom. Grym text. fortsät så här, whoa behöver humor. :)
Det finns inte tid till att ge upp!
Tack Baso och ni andra, kul att ni diggar. Nån som kan kritisera lite kanske?
så jävla tight detta är! BIG UP!
http://www.herrbitter.blogg.se/
gör en låt, gör en låt, gör en låt, gör en låt... känns det inte lite löjligt att du slriver perfeckta txter lägger ut dem på whoa o sen händer inget mer.....?
gör inte en låt, hatar dig då ring mig, du vet vad jag har för nummer bondjävel, ska rappa freestyle, eiiii, puss kammelllll
anonymDM Nä det känns inte löjligt, tycker det är kul att skriva ibland bara, och SÅ jävla bra är jag inte, kom igen. Hej Tsun igen ska vi slåss. tack så mkt ni andra med, kul att ni tycker om.
tack, vänliga ord :) kul att höra! jag har helt enkelt ingen motivation till att rappa, jag är fett bekväm och har inte så många kompisar som rappar i närheten så det är nog därför, men om jag hade fått nån spark i röven så hade jag säkert fått ut tummen därifrån. Vi får se, man vet aldrig hur det blir. Tack igen.
ja kan cybersparka dig i rövjäveln om du vill
Athnagzo är inte säker på vad du menade haha. Men du gillade säkert vad du läste så tack.Big-Danne Kul att höra!Pigeon_ ;)
Rubriken säger det mesta om texten, och om jag skulle kopiera mina favoritdelar, så skulle jag bara kopiera den igen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Haha fan vad fult att du hade en matar-fåglar-med-tuggummi rad också. Hade ingen aning om det när jagskrev min, då hade jag inte gjort det. Sorry.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ