Maximum & Norskjaeveln - Skryt session
Maximum_Taste Jag kickar d, dock inte nån naturbegåvning Ingen galen lyricist med nå sjuk utstrålning Men trots det, kan ni väl droppa kommentarer? Nejnej, ni ska vara vrång och kalla som hockeylagen.. Aja, ska gö mitt bästa nu så jag inte skämmer ut mig så alla jävla proffs på whoa tar ton & hänger ut mig. Hoppas på hype nu när vi kickar det på whoa Gissar på "Dolda kameran" om nån dissar mitt flow Ingen Kammel, Ingen Jågurt, bara Maximum... han som battlar tufft & käkar upp din jävla grupp! För ni är fula och efterblivna som Saladfinger och jag kommer döda er jävla horer som Jack the Ripper Kokar ihop så det blir gott, se mig som en kock Jag gör det helsoft så ni kan ge mig lite props Det här är Mölndals kung & Gävles Stolthet Medan du är fucked up SKIT som en VÄRDELÖS porrscen Norskjaeveln jag droppar jämnt skit på skit men ingen jävel ger mig kritik Skriver jag va konstruktiv så säger ni bara fett nice Peace Jag kan inte vara vit och få hype när jag droppar skitcleant behöver nog vara utvecklingstörd med andnöd för att få pris Som veckans skribent eller årets kalkon när en jävla miljon hypar Asma för att han dissar fonky med håll käften baboon Så välkommen bitches till spökskriveri av 026 och 431 Du drabbas av panikpångest när vi lägger rader som dunkar tätt för när vi skjuter i krysset står du som Ravelli mitt i målet Vi är heta talanger som inte ens kan släckas av feta brandslangar Och i en battle får vi dig att framstå som en uttjatad idol-anna. Avslutar med att slå dig med min stekpanna så du blöder utvändigt sen säger till alla - Orka vara whoakändis för att lägga det anständigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|