Excentri - Det finns alltid hopp
Satt ensam en kväll när tankarna virvalde omkring, vilket var orsaken till denna texten. Vad den riktiga orskaken är vet nog bara jag och personer som känner mig eller min coffan. Denna ska antagligen spelas in och den skrevs för att försöka uttrycka lite känslor både till honom och utomstående som utsatt mig för så jävla massa skit den senaste tiden. Nu hoppas jag att alla förstår lite bättre. konstruktiv kritik, tack. Coffan, jag älskar dig!
Excentri - det finns alltid hopp Ensamheten har smugit sig på Och fast det varit varmt så har jag frusit ändå När jag själv vandrat runt ett tag Och funderat på hur någon kan vara så underbar
Alla gånger jag stirrat mig blind På foton av oss när tankarna virvlat omkring och undrar hur det sett ut om en snar framtid Om det fortfarande varit du och jag föralltid
Ibland kommer svartsjukan förstås Speciellt när jag minns hur allt sluta för oss Då bildas det en klump i min strupe För min obetänksamhet gjorde mig så dum i huvudet
När jag ligger vaken utan sömn om natten Och min mage höjs i takt med.. Alla andetag jag tar, som gjuter blodet För att du inte är hos mig..
Saknaden överväldigar min inre styrka För utan dig känner jag ingen lycka själv sitter jag, lämnad kvar.. Och plågas av min längtans krav
Det finns mycket som jag skulle vilja Men jag önskar mest att jag kunnat ringa Alla stunder jag velat, höra din röst Somna i din famn och vakna på ditt bröst
Jag undrar ibland om det var dom som vann över våran kärlek, men jag kom fram, till att, så länge vi älskar varandra Så kommer det, bli en lättnad att andas
Men du kommer tillbaka, hit till mig För att dela mitt liv, så att vi blir ett Nu kan jag känna lyckan, för nu är du åter min Och nu strålar vi två starkare än någonsin
Det finns inte tid till att ge upp!
|