Simpo & Chompa26 - Rövjakten Del 1 & 2 (Sammansatt)
DEL ETT ; (Simpo) Jag har inte sovit en blund sen jag såg tjejen med arslet som fick mig att bli en förstummad player i jakten på den fina röven som har fått mig att bli ung på nytt Men vart finns den nu? allt känns så underligt Jag drar ut på stan för att hitta det jag söker efter "Tänker som en röv & försöker förstå hur röven känner" Och efter ett evigt sökande så finner jag den Där står den, helt bedårande, den liksom tar blicken mot sig Jag börjar gå lite snabbt & märker att jag fått konkurrens En snubbe springer mot röven, han verkar va från nolltjuett Jag börjar springa lite så nu är jag honom hack i häl Han stannade upp, gav mig en feting smocka & stack iväg Jag kvicknade snabbt till & gav mig återigen in i leken Är beslutsam om att döda killen & ta röven till seger Där är dem, han drar in henne i en mörk gränd Går sakta men säkert mot gränden men dem är putsväck Vart är dem? Han måste ha fått oändligt med försprång Slut på del 1, men var snälla & vänta på del 2 av vår rövsång (Chompa26) En helt vanlig dag, jag satt och chillade i parken jag var jävligt kåt och ville bara finna mig ett arsle Och då plötsligt, uppenbarar den sig från ingenstans la märke till den fina formen och tänkte jag har ingen chans Men jag tog mig mod och börja vandra muntert mot arslet kollade till vänster och insåg att det fanns en annan snubbe i jakten så jag ökar takten, jag vill inte förlora kampen om arslet för jag & den där röven skulle ju fan passa som handen i handsken Jag börjar tänka nu, jag vill ju vekligen inte lämna henne stannar upp, ger snubben en smäll på käften, sen känns det bättre Ser killen segla mot marken och hör huvet smälla i asfalten han såg helt drogad ut, man kunde tro han va en knarkare Men jag ignorerade honom, trodde han var helt ute ur bilden började springa igen, i full fart mot den kutande bitchen Kastar en blick bakåt och ser att snubben börjat vakna upp så jag tar lugnt tag i bruden, man vill ju inte vara dum Jag drar in hon i den mörka gränden och ber hon att hålla käften vill ha mörker och tystnad, för jag förstod att han skulle komma efter DEL TVÅ; (Simpo) Jag går in i gränden och hör en massa stönanden hör hur han skriker: Av med kläderna innan jag dödar dig! Jag agerade snabbt och slog ner han till marken hon började sparka på honom och kasta stenar i skallen Jag tog tag i hennes hand och tog första bästa Taxin men precis när jag skulle kliva i så fick jag en smäll i skallen Allt blev bäcksvart och jag föll till backen efter ett tag vaknade jag upp och allt snurra runt i skallen Jag fattade inget, men snart så fann jag ett meddelande det stod: Jag har tagit henne till Västerås Stenpelare Så jag tog bussen bort mot landet // jag såg dom igen och den här gången hota han med ett skott i skallen Jag iakttog dom ett tag och såg att hon klädde av sig var t
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|