klaCC- Tänker tillbaka för en tid
Var bara tvungen o få lite kritik av denna, var ute o tänkte tillbaka innan för nån dag sen.. kommentera gärna, bra som dåligt...
Jag tittar upp mot himlen, sluter min ögon o tänker tillbax på hur allting var och blev, jag finner inget svar// jag ville vara stark men oroliheten tog över min kropp vandrade ensam på en väg, som inte hade något stopp// jag skreek på hjälp.........alla vägrade Ångestatack på natten men det var ingen som fattade// förlåt för mina fel,jag drog, jag stack Jag sitter ensam här, och rädd för ännu en ångestattack// det som hände har hänt, kan inte få sakerna ogjort jag sakna dig mamma,vår lägenhet, mitt rum har varit obebort// sedan 2005, sedan dagen dom skiljde våran väg åt jag föll som löven, nu när ja tänker tillbax hur jag hade det då// men ja klättrade upp, och höll mig på benen efter 2 år har jag sluppit problemen// ja öppnar mina ögon & vandra vidare på vägen och ler för mig för jag har vunnit den svåra segern//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|