Mvh - Då kan du förövrigt komma till Jönköping
Reff: Ska du stoppa mej, ofta mayn, jag blockar dej Jag toppar det, med att oftare, lägga det softare Du kommer ingenstans, har ingen chans, jag vinner allt Flytet rinner fram, gör det intressant
16 bars vers Det är så, min attityd är alltid dryg Det är på den nivån att du kanske spyr Du kan flippa, men din tjej tar inga Cash, men var en hora, som en spansk timma Jag är en dealer, en riktig slummkändis Men jag är fullständigt full ständigt Och går du på disco, ha jag äger klubben Ville du beefa mej, jag äter upp dej För du är manlig, som cider på fester Du är lite som tjejer o rider på players Ha!Medans jag snart redan är startklar Att slåss på krogen, jag segrar ett barslag Du vara med, jag band fast dej vid järnvägen Så din mercedes byttes mot färdtjänsten Du är inte bra, du suger som oralsex So what om du har bostaden i storstaden Jag är storslagen, ingen skriver som mej Inget biter på mej, din tjej rider på mej Glider runt med stora brallor o newera O jag har börjat fundera på att tunera Jag kanske inte har läst bibeln fitta Men den har mer cider än jag orkar dricka Visst, du är gangster och kör thugshit Då kan du förövrigt komma till Jönköping
Texten är skriven till beatet Gotta stay high med Three six mafia. Texten är inte riktigt klar än, men ge utförlig kritik, ni får gärna skriva också hur jag kan ändra i texten för att få det bättre. Så langa gärna en kommentar, även om den är kort!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|