-Whoa stereotypical!- Look at me, a dope emceenobody does it betterput visions in lettersI'm whoas typical lyricista poet, a canibus a stupid fuck writing in hieroglyphswhat the fuck is-this?nobody understands iteverybody writing about cuttin their hand-wristsit's the new era of emceeinwriting about how much of a human I am beinglook me, your attention I got-itI'll write about my misery that nobody can stop itcut the bullshit just drop-shitHad it with rappers wack-as-shitcyphers I mastered-itnaturalgifted,resurrect Jesus from his cross with my sacrilige-spitnessfrom now til infinitymy delivery....a hellbounds emcee surgerydiminish-thee,watch in the mirror but watchout from my imageryMy keystyles got energyyou ain't fellin-me?literally a bloodthursty artillaryRIP to my enemythese fake emcees or who tend-to-beOk..det var lite keystyle. Hälften är vad jag ser i whoa bland emcees och hälften är bara larv från mig som jag tycker det borde vara mer av. Det ska vara en tävling, inte till att bara battlas men en tävling i emceeing mellan vara typ kreativitet osv (obs säger inte min var speciell kreativ :D ). Läsa självmordsbrev är inte så kul. Whoa är fan så jävla deppigt ställe, de unga kan inte bli bättre emcees genom att hänga här. De kommer bara lära sig att skriva deppade texter.--------Admins eller andra, ni kan ta bort den andra tråden.