Illusion - Vill ha tillbaks tiden med dig
Nyss haft (en månad sen typ) en relation med en underbar tjej. Men det tog slut, och det resulterade i en liten text :)När kärleken tar slut är det bra med snälla vännersaknar kärleken, jag saknar dina händernär dom rör mina, vi byggde upp en murMen hatet började droppa som en regnskurSaknar dig, varför blev det såhär?Skriver om det medans jag sitter här o gråterDet var inte längesen vi såg på månskenet tillsammansMen nu står jag här ensam o du finns bara i mina tankar--------------------------------------------------------------------------
Reff:Mitt hjärta är krossat på grund av digJag hade allt man kunde önska sigmen du svek mig, o nu är jag ensamDet går inte att förklara känslan
--------------------------------------------------------------------------Kärlek med ord, är som hav utan saltVisst det går ju an, men det förklarar inte alltJag saknar dig så mycket, kan inte sluta tänka påKärlek, att man faktiskt kan känna sig såMan mår bra, allt är jättebra tills det krossasFör för mig var känslan äkta, men var din på låtsas?Allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitarMitt hjärta gick i tusen bitar, och nu vägrar det sluta svidaSnälla någon lindra smärtan i mitt hjärtaJag ber till gud att han ska lätta trycket, snällaOm han inte gör det kommer det att smällaVisst kärlek är okej, men jag skulle välja smärtaFör det gör inte lika ont, men snälla förlåt migDemoner, kommer nu och hälsar på mig när jag gråter
--------------------------------------------------------------------------Reff:Mitt hjärta är krossat på grund av digJag hade allt man kunde önska sigmen du svek mig, o nu är jag ensamDet går inte att förklara känslan
--------------------------------------------------------------------------Nu sitter jag här känner mig ensam som fanDet känns som om jag inte är älskad av nån allsKärlek ett ord, men det betyder så mycketVar stolt när jag gick med dig,jag gick och var rak i ryggenHöll huvudet högt, och höll dig i handenKärleken fanns mellan oss, men sen försvann denKan inte förklara mina tankar med ordKärleken fanns mellan oss, men den dogJag älskade dig, hur kan du bara ge upp?Kärleken fanns mellan oss, men nu ska jag försöka ta mig upp .. igenHoppas ni gillar.. Peys
Kan man inte skriva av sina känslor eller?! Säg nån fet rappare som aldrig rappat om sina känslor/kärlek. Hiphop är inte bara om våld droger etc. Och jag var på det humöret när jag skrev så låt mig.