Nick - vilken väg ska man välja
jag tittar ner, tänker på gamla minnen jag tittar upp, ser hur bara tiden rinner
jag vet inte, vilket alternativ jag tar men det livet jag valt så lever jag inte många dar
min mor och far var knarkare,bröderna är hasslare snacka skit jag sparkare, svårt att förstå, fattare
för jag är en simpel kille med ett hjärta sönder slitet iskall hela tiden och jag ler inte mycket
1år på kåken och vafan man ska väll snart dit igen insperation från ken du är vardagsmat min vän
jag skriver om livet, dom jag råkat älskat jag skriver om hatet och bläcket rinner ur min penna
det rinner, lika snabbt som tiden tickar klockan spliffat halva livet och alltid varit fucked up
men vad ska jag välja, ska jag bli normal eller ska jag fortsätta, två svåra val
jag känner vägen bli smal, och stigarna blir kortare jag känner mig inte bra, men jag fortsätter som tattare
den tattare jag är och som jag alltid kommer vara ringer mina vänner men vafan ingen svarar
jag funderar på att bli normal, men vafan då försvinner jag den jag alltid vart jag ser inget klart men jag får anpassa mig för det jag valt
Kritik, peace
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
|