jag & du (skryt)
jag lägger flerstaviga rim som faktiskt rimmar // du är en mumie, som bara ett medium förnimmar // jag lägger ner med det jag brukade gilla // du lägger ner men jag kommer inte att försvinna // du hjälper polisen och brandkåren med att släcka bränder // jag hjälper mördaren och pyromanen med förfrusna händer // jag ger dig droger och får dig tro att du faktiskt kan flyga // du ger mig droger och får mig att inse att det är du som drygar // du hoppar från 31:a våningen i vad media kallar självmord // jag lämnar ett självmordsbrev som får dom att inse att du är bortgjord // jag hänger dig i ett rep efter att jag tänt på dig eld // du gräver ner mig levande innan jag gav dig en smäll // jag är vad folk kallar den stora illusionisten // du åker skidor i vad jag kaller det vita pisten // (tar fram en magnum 47 o den stora k-pisten) du gav mig allt du hade att ge men tyvärr räckte inte det // jag slänger ut dig i min bil i 180 för jag inte ville ligga sked // du sitter och kollar i en tidning från 1958 som kallas Slitz // jag gör snabbt slut på det lilla du hade mage o kalla diss //
guess who´s back?
there´s a new sheriff in town
|