Atnagzo & GhostArmoR - Du bestämmer ditt eget öde...
Athnagzo
Irriterande kids slutade som knarkade heroinister Injicerade missbrukare på plattan - jag ser dom i kister Korset bränns för man måste nu skämmas för ofta Våldtäksmän lämnar offren med skändade kroppar Andas tungt för orden dom bränner min själ Vandrar runt på jorden - vad har hänt med min värld? Tänder ett ljus för de som lider - lågan släcks av hatet Vänder mig utåt men brevid mig plågar svälten barnet Mörkret vrider på det inre - så slits sen skinnet isär Sörjer livet som jag finner - med lite mindre misär Utan fasaden finns ingenting över Murar runt staden - och inuti öde
GhostArmoR
Förödande konsekvenser när livet är rusets insatts rödögda egon tänjer gränser med sprit... hash..... Kokain, tjack bara en massa ursäker till "paradiset" Ser inte dom som lider brevid, så spara skiten! Egocentriska "tyckasyndomsigsjälva" personer xenofobiska stackare som följer med floden Våga stanna upp & fråga dig om ditt eget värde plåga dig livet ut? eller utgå ifrån att det finns kärlek.. Svaren finns, det gäller bara att söka med öppet hjärta & visst verkar ödet smärtsamt , det gäller att kämpa
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
|