DaJont,Neo,Görda, rolf,Joto,Såkel&Jågurt - vi kan bättre
Zteve säger: skriv att jag inte kunde vara med för jag älskar norge! ----------------------Da Jont: Du ser ut som Leevengod när han borde klippa sej/ Så de e inte konstigt att jag e konstig när jag målar upp en rolig bild av dej/ Vilket ändå bara blir abstrakta tavlor/ Så vem e bäst? jag målar en best på mitt självporträtt/Neobica: Jag langar lines i stil med cokesäljare Hålvan som grottmännisker, mina punches är omvälvande Ni tappar hakan och stukar foten samtidigt Min julklapp till dig blir en trasig glasflaska och kall ciderGörda: Görda, ja ja. svensk hiphops fanbärare, aka de nya hoppet. Känd som den som söp all starkglögg och försökte strypa tomten. Ni får höra allt om gårdagen från den skillade kungen. Peace, i'm out, nu blir det din brud för stilla min hunger. Joto: Med min vänster och högernäve, styr och ställer jag över världen! Blir jag hungrig äts du över battle för jag känner mig överlägsen! Du kände lite hopp mot mig men hoppet hoppade av, det stoppades av mig som Tomtens hårda paket i småbarn på Dopparedan!Såkel: Du ser ut att ha fått en sak, och inte från tomtefar du verkar ha fått puckar i ansiktet av ett helt hockeylag nej jag ska vara snäll... ELLER JAG KAN INTE! du har önskat dig en "mus".. jag tejpar plastfitter i ditt ansikte!Jågurt: Skepp ohoj! Match idag: Ditt övermod mot min högerkrok, 15-0, och resultatet fick dej att vilja gå bort av en överdos Slår dej vacker med din genombrända Jansons Frestelse, ger dej en enkelbiljett och ber dej sedan att dra åt helvete
Rolfhypnol: Rolf är livsfarlig och klädd i tomtemask, du lämnas
med krigskader när jag tar ut dig på gatan o leker Counter Strike.
Du lämnas utslagen, när du går i din overall,
Jag är Gudfader, men du kan kalla mig Rolfhypnol. glömde rolf :)
höhö, tjockt nice av vissa. Orkar inte kritisera mer =)
Da Jont: Du ser ut som Leevengod när han borde klippa sej/ Så de e inte konstigt att jag e konstig när jag målar upp en rolig bild av dej/ Vilket ändå bara blir abstrakta tavlor/ Så vem e bäst? jag målar en best på mitt självporträtt/ Njaa gillade inte dej Da Jont jag vet inte vem du är men detta va inte så bra tycker jag du kan säkert bättre Neobica: Jag langar lines i stil med cokesäljare Hålvan som grottmännisker, mina punches är omvälvande Ni tappar hakan och stukar foten samtidigt Min julklapp till dig blir en trasig glasflaska och kall cider Jag langar lines i stil med cokesäljare va riktigt skön haha soofta rim sen på cokesäljare det andra va osså bra men inte lika braGörda: Görda, ja ja. svensk hiphops fanbärare, aka de nya hoppet. Känd som den som söp all starkglögg och försökte strypa tomten. Ni får höra allt om gårdagen från den skillade kungen. Peace, i'm out, nu blir det din brud för stilla min hunger. Gillade dem 2 första tycker dem va softa helt enkelt dem andra två va okejJoto: Med min vänster och högernäve, styr och ställer jag över världen! Blir jag hungrig äts du över battle för jag känner mig överlägsen! Du kände lite hopp mot mig men hoppet hoppade av, det stoppades av mig som Tomtens hårda paket i småbarn på Dopparedan! Överlägsen / Högernäve har man hört många gånger så det är minus för det annas va dem 2 första ganska softa dem 2 sista va okej men du kan så jävla mycket bättre det har du visat upp förrSåkel: Du ser ut att ha fått en sak, och inte från tomtefar du verkar ha fått puckar i ansiktet av ett helt hockeylag nej jag ska vara snäll... ELLER JAG KAN INTE! du har önskat dig en "mus".. jag tejpar plastfitter i ditt ansikte! Tomtefar / Hockeylag va soft faktiskt dem 2 första va aggresiva och softa dem 2 sista bra kan inte / ansikte har jag hört men menJågurt: Skepp ohoj! Match idag: Ditt övermod mot min högerkrok, 15-0, och resultatet fick dej att vilja gå bort av en överdos Slår dej vacker med din genombrända Jansons Frestelse, ger dej en enkelbiljett och ber dej sedan att dra åt helvete J ågurt va bäst dra åt helvete / janssons frestelse soooft
Robin (G_Lee)
Producent
2006-12-25 23:02
Med min vänster och högernäve, styr och ställer jag över världen! Blir jag hungrig äts du över battle för jag känner mig överlägsen! Du kände lite hopp mot mig men hoppet hoppade av, det stoppades av mig som Tomtens hårda paket i småbarn på Dopparedan! Fick du lite perspektiv nu? :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
ahh fan sorry läste ganska snabbt under reklamen ur prison break
Robin (G_Lee)
Producent
2006-12-25 23:22
Lugnt alltså... La det inte så überbra precis =/
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
JÅÅÅÅÅÅÅÅGURT!!!!!!!!! Vad sa vi om Jansons frestelse / dra åt helvete - rimmet?!??! ;) Ägs av mig.. ;D Annars var det här lite halvdant... kanske var freestyle?
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Haha, det är lugnt... Så jävla spektakulärt är det väl ändå inte? Du kan få det...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Lyricist
2006-12-26 13:23
haha men djureri och kammel har ju fan kört alla jävla rim överallt. NORGEEEEEEEEEEEE
gillade inte någon del faktiskt, zteves del va bäst ;D ne men ärligt så känns detta inte alls serriöst ,den bästa var
Rolfhypnol: Rolf är livsfarlig och klädd i tomtemask , du lämnas
med krigskader när jag tar ut dig på gatan o leker Counter Strike.
Du lämnas utslagen , när du går i din overall ,
Jag är Gudfader, men du kan kalla mig Rolfhypnol . Tomtemask/counterstrike - fett orginellt, diggar de! utslagen/gudfader - inte läst den förr rädd s åbra och man får fett flow eftersom raden innan har "krigsskader" overall/rolfhypnol - jag venne, jag kan få de o rimma lite halft, åverål rålfhypnål, men känns inte så tiight annars var din del bra de andra som la de som sagt, var inte så mycke o skryta med
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
som ni själv säger, ni kan bättre
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Hahahahhahaha, ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-12-27 10:10
soundcloud.com/G-O-R-D-A
värsta hype kring nazkar
soundcloud.com/G-O-R-D-A
tycker det var kefft... btw, kul hur många som ENBART kollar på rimmen när de kritiserar en text i princip... så sjukt löjligt att det är... sjukt
rätt soft från alla men älskade verkligen jågurts sista line:"Slår dej vacker med din genombrända Jansons Frestelse, ger dej en enkelbiljett och ber dej sedan att dra åt helvete" även om rimmet var snott så var de jävlit snyggt peace
"Blir jag hungrig äts du över battle för jag känner mig överlägsen! " ska det väll vara? man brukar skriva rimmen i fetstil inte resten :P
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
såkel & jåggie var bäst :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.