$ímpo - 100 %
Jag är ännu mer fullfjädrad än en packad hönshjärna så skippa skitsnacket och plocka fram guldstjärnan för ni har aldrig förr vågat skåda något lika makalöst där karriären står vidöppen för mig som en magdansös Men för att verkligen gå in på saker så skiter du som om du hade en flaska Morfin i baken och med tanke på vad jag har hört ifrån faktakällor så är det inte så konstigt att du alltid kör på acapellor Och du är nog så jävla nördig så när det står ”Please input me” så slog du en birdy Din korkade jävel, sluta dricka Champagne innan jag skickar dig på turné med fjantiga dansband Haha, och nu skulle inte jag vara så lagom kaxig för du vet väl att endast 10 % av trafikolyckor sker bakom ratten och resten sker i dina föräldrars sovrum efter midnatt Men nu ska jag chilla.. Jag har spökskrivit till så många så jag fått skrivkramp
Här är en lista på dom jag har spökskrivit till Organism 12 Eminem Fronda Looptroop (Promoe) Kammel Hundra12 Zteve-O Afasi Snook och till sist men inte minst.. Nazkar
Jag vet att Kreativ, Hundra12 och Kammel är 15 år för jag snackade med Zteve-O på MSN igår. Steven. säger: Jågurt är jägurt
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|