MartiiN - Blandad dålig shit ;D
Det är många som lider, visst är det knasiga tider Men mitt liv har inte gått utför, för jag har trasiga skider Men det är ganska skönt, men jag tänker på alla mobbade barn Eller på andra invandrare, som fick 100kr & jobbade en dag Men nu är mina skidor hela & jag glider sakta utför Jag har aldrig druckit så mycket som jag faktiskt nu gör Vi brukar göra inbrott & jag tar allt jag ser Jag tar så mycket jag kan, sen vill jag bara ha mer Sen säljer vi allt, yeah för några tusen Vi håller oss anonyma, för att inte bli tagna av snuten Men den dagen kommer, när snuten haffar oss & ett nytt rum .. som vi skaffar oss ;D
-----
Nu är det jul igen, nu är det jul igen, nu är det jul igen jag hatar, hatar Hatar julen ,men att få klappar är kul men Behöva köpa, slösa & kasta bort alla sina pengar!! Hatar att julhandla, brukar gå in på jysk & prova sängar Brukar bli att man köper 4dvd filmer för hundra Men jag går o skakar på paketen, för man har ju börjat undra Vad får jag här, hoppas att det är nått som är kul Men jag hatar, hatar fortfarande detta dem kallar jul...
obs, den andra skrev jag bara för att det skulle vara 16 rader, var sugen på skriva av mej, så detta blev det ;D inte skrivit på länge =)
Fred!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|