kärleksbrev (maximum)
jag kan spegla mig själv i dina våta kinder och jag inser ironin i att jag ser mig själv börjar illusionera en plats fylld med fågelkvitter där jag mår bra och aldrig lär be om hjälp ett viktigt beslut för en flicka som du men du gjorde ditt val och vi skildes tillslut
förlåt mig för sveken jag gråter och ser dig och skäms så hemskt över att fortfarande älska dig din närhet har nån speciell effekt..
sitter på sängkanten det ängslande tänkandet spränger min skalle det känns som jag kanske borde ta tag i allt ? men allt känns så meningslöst när jag inte kan ta tag i din hand
söker mina svar medan tiden tickar sekunder, timmar, jag ser livet brista
jag blundar hårt försöker finna lugn men tankarna tar över och kudden blir våt
om du ändå skulle se mig här sorgsen ikväll jag hoppas så hemskt att du ska komma hem, men finns ingen chans att dra tillbaka tiden så jag står kvar medan saknaden svider
vår låga slockna lågan är borta, föralltid varför skedde detta?
jag känner känslan..
den brännande ängslan som växer och fängslar en
- kärleksbrev jag fått..
dagsläge..
Jag ser stressiga människor från min lägenhetsbalkong och jag ser regn på varenda jävla väderleksrapport Och inser att livet förblir så, det förblir så!! att kunna ändra och tänka på annat är skitsvårt och det förblir så.. det förblir så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|