Ett stycke text by qustaph
Hade denna text liggandes sen i början av januari, har tänkt spela in skiten men i brist på utrustning så har den bara legat å skräpat. Man kanske skulle kunna få en kommentar på texten så länge? Om jag inte blir totalt kapad så kanske det kommer en låt av detta när mikrofon finns till hands igen...
andra december men jag kan inte se nån snö ser ingen framtid, vad fan finns det kvar att gö när tårar rinner och skapar nån slags syndaflod. jag misslyckadse, men tanken var god. är inte den som hatar, jag föraktar, jag lyssnar inte, på det ni kallar fakta. allt är fucked up, vad händer nu. du gick halva vägen och sen vände du. jag sökte efter din hjälpande hand. men jag är själv i ett ingemansland. ensamheten tränger sig på, börjar inse nu, hur dåligt jag mår. trodde saker skulle bli bättre med tiden men det har gått ett tag och jag känner hur det svider mer och mer för varje dag som går. har tänkt gjort saker som jag inte får
jag skriver ner en text, som handlar om min vardag. Är kanske inte den, du tror vill prata allvar jag ser tillbaka nu jag ser inte samma sak. det jag känner nu är kanske massa gammalt hat det är jag som är jokern när vi spelar kort jag får komma fram när något annat tappats bort ni är inte ens femtio procent äkta, varför försöker ni jämnt va så perfekta sluta jäkta, ni hinner ej ikapp. jag är frusen nu som en istapp och jag faller ner, slår i gatan hårt. att ta sig upp härifrån blir svårt när allt är splittrat i massa små bitar. Det jag tar upp, kanske är en skitsak. men försök att se saker ur mitt perspektiv. sen kan ni undra hur jag kan leva detta liv.
KOMMENTERA!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|