Farväl.. Mamma
Det är svårt nu mamma för händerna skakar Jag skäms men abstinensen tar över nu Och imorgon när du ser brevet och vaknar Har alla dina drömmar om mig slagits itu
Jag lovar dig att jag försökt att hålla mitt löfte Droger är inte längre en del av min livskvalite Förlåt Mamma för all den där skiten som jag köpte Mina ord är från hjärtat, bortom all LSD och THC
Ser ljuset igen som finns där cirkeln slutade Bortom mörker och skuggor, tvivel jag byggt Och trots livsvanor som är så jäkla inrutade Morgonfspliff till paradis till verklighetsflykt
Visserligen är jag stark men mamma jag är ensam Mitt brutna löfte är slutet på den enkla sanning Att du fyllde det tomrum när pojke blev till man Och visade mig att även jag har en vacker framtid
Och som ensamstående har du alltid varit slående Extrajobb som att servera snabbmatskön hamburgerbröd Men denna gången är du nog inte lika förstående Du gav ditt liv åt mig för en jäkla minimilön
Snart försvinner han som minnet aldrig kommer sakna Killen som älskar piller, mamma han har redan dött För nu när kroppen skakar vill jag bara vakna Till ett nytt liv där allt blir pånyttfött.
Min polare lade upp min halvfärdiga text på fyllan. Sorry fan att det blev en till jag fick lägga upp nu. Söker lite konstruktiv kritik. Ni är bra på det på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|