meningsfull - klarar mig själv
vers1 är det möjligt? kan det få mig att sluta/ tänka alla dessa tankar går ner så djupt/ jag har lovat mig själv, lovat alla andra/ att inte stanna och fastna på samma plats igen/ orkar inte längre andas, ja håller andan/ jag e fången i gången som inte kommer stanna/ till alla människor jag älskar, alla ja lämnat/ det är bäst ja lättar på hjärtat, jag ska berätta/ ja har inte varit ärlig mot dem som ja älskat mest/ och det känns så hemskt, att jag inte vill vända hem/ för skammen fyller min kropp och det tynger ett hopp/ och den grunden ja stog på har nu ryckits bort/ det börjar närma sig slutet och ja känner mig åksjuk/ vill inte försvinna med ljudet av blåljus/ för i båten ja sitter i blåser det inte längre medvind/ ja packar min väska och försvinner för evigt/
reff x2 förlåt, ja ville aldrig skada nån annan/ förlåt, ja stannar här när planen har landat/ för saken är den har aldrig varit perfekt, / men NU tänker ja ta chansen och klara mig själv/
vers2 dagarna går och där ute är det höst/ och tiden här nere den går upp i rök/ så länge ja klarar att skriva, vända bladet på sidan/ så vet ni alla att, jag har en sak att bevisa/ förlåt för mina lögner förlåt för att ja glömmer/ förlåt för att ja lever ett liv i mina drömmar/ händer det något mer kan ja bara skylla mig själv/ för ja tänker inte bli pressad till min yttersta gräns/ inte igen, ja tänker göra så som ja sagt/ göra allt som står i min makt för att det ska va sant/ för det värsta som finns är att bli lämnad ensam/ inte känna känslan av att känna sig älskad/ ja känner mig isolerad så ja kan lika gärna berätta/ om min kärlek till linda, hon som får mej att vilja leva/ förlåt men det kan inte varasåhär sagan slutar/ du måste förstå det är dig ja inte kan klara mig utan/
reffx2
vers3 jag är vaken med häftet, ja pallar inte sova/ så du kan hitta mej här hela dagar och nätter/ magen har aldrig känns så skadad men mättad/ den stora frågan är: ska ja klara förändras/ saken är den, finns inget ja saknar att känna/ förutom att det faktumet att ja vill vara hemma/ jag vill ta tag i min läxa, läsa bladet och vända/ ja vill slippa uppleva all klagan och jämran/ och byta ut allt till en behaglig lättnad/ jag skakar svettas och jag hatar att berätta/ men dom sakerna ni säger, dom slagen dom träffar/ ni behöver inte sikta, de går rakt mot hjärtat/
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
|