meningsfull - klarar mig själv vers1är det möjligt? kan det få mig att sluta/tänka alla dessa tankar går ner så djupt/jag har lovat mig själv, lovat alla andra/att inte stanna och fastna på samma plats igen/orkar inte längre andas, ja håller andan/jag e fången i gången som inte kommer stanna/till alla människor jag älskar, alla ja lämnat/det är bäst ja lättar på hjärtat, jag ska berätta/ja har inte varit ärlig mot dem som ja älskat mest/och det känns så hemskt, att jag inte vill vända hem/för skammen fyller min kropp och det tynger ett hopp/och den grunden ja stog på har nu ryckits bort/det börjar närma sig slutet och ja känner mig åksjuk/vill inte försvinna med ljudet av blåljus/för i båten ja sitter i blåser det inte längre medvind/ja packar min väska och försvinner för evigt/reff x2förlåt, ja ville aldrig skada nån annan/förlåt, ja stannar här när planen har landat/för saken är den har aldrig varit perfekt, /men NU tänker ja ta chansen och klara mig själv/vers2dagarna går och där ute är det höst/och tiden här nere den går upp i rök/så länge ja klarar att skriva, vända bladet på sidan/så vet ni alla att, jag har en sak att bevisa/förlåt för mina lögner förlåt för att ja glömmer/förlåt för att ja lever ett liv i mina drömmar/händer det något mer kan ja bara skylla mig själv/för ja tänker inte bli pressad till min yttersta gräns/inte igen, ja tänker göra så som ja sagt/göra allt som står i min makt för att det ska va sant/för det värsta som finns är att bli lämnad ensam/inte känna känslan av att känna sig älskad/ja känner mig isolerad så ja kan lika gärna berätta/om min kärlek till linda, hon som får mej att vilja leva/förlåt men det kan inte varasåhär sagan slutar/du måste förstå det är dig ja inte kan klara mig utan/reffx2vers3jag är vaken med häftet, ja pallar inte sova/så du kan hitta mej här hela dagar och nätter/magen har aldrig känns så skadad men mättad/den stora frågan är: ska ja klara förändras/saken är den, finns inget ja saknar att känna/förutom att det faktumet att ja vill vara hemma/jag vill ta tag i min läxa, läsa bladet och vända/ja vill slippa uppleva all klagan och jämran/och byta ut allt till en behaglig lättnad/jag skakar svettas och jag hatar att berätta/men dom sakerna ni säger, dom slagen dom träffar/ni behöver inte sikta, de går rakt mot hjärtat/
min mac dator fuckar upp så ja inte kan använda enter knappen när ja skriver på whoa så då fick hon lägga upp den.. genom att hon ändå är moderator här.. tack för att du tog dig tid att läsa! :)..