Simpo - Hatobjekt
Refräng. Jag hatar på mycket men jag hatar dig mest levererar så mycket hat så du hatar dig själv Jag hatar vem som helst och vad som helst hata på detta eller bli mitt hatobjekt.
Du är hatad av alla och du är hatad av mig så varför tror du då att du kan vara min vän? När du är så hatad av mig, han, han och han du är inte välkommen, varsegod, ta och flytta någon annanstans Du så hatad, så du behöver inte spela modig för jag hatar när du försöker leka rolig hatar de som löser konflikter med fickkniv Jag hatar att hata men det har blivit en livsstil
Refräng. Vi hatar på mycket men vi hatar dig mest levererar så mycket hat så du hatar dig själv Vi hatar vem som helst och vad som helst hata på detta eller bli vårat hatobjekt.
Jag skiter fullständigt i om du saknar henne och nej, jag vill inte att vi ska vara vänner Och hatet växer.. när folk lyssnar på mig men skiter i vad jag säger Hatar när hatare hatar på en hatare som mig dom måste fatta att du också hatade dig själv Ärligt alltså.. Vill du bli hatad eller låtsas du bara? Mackan och Simpo, hoppas ni hatar.
Refräng. Vi hatar på mycket men vi hatar dig mest levererar så mycket hat så du hatar dig själv Vi hatar vem som helst och vad som helst hata på detta eller bli vårat hatobjekt.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|