Elfaco - Min Gröna kvinna
hahahaha.. aja, så här låten en text när man verkligen vill att det ska låta så här:D hahaha
Ref hon är kvinnan,hon gör allting bra/ hon glider hand i hand, även till din stad / hon är känd som fan , och hon är fin och så / Men hon gömmer sig altid för farbror blå / hon är kvinnan , hon gör allting bra hon glider ficka till ficka,både natt som dag/ hon är känd som fan, hon är allt hon vill/ hon sviker dig aldrig, hon är alltid i tid
Elfaco vers låt mig luta mig tillbaks, och bara tänka till/ min känsla är fin för du vet jag är hög på weed/ även om du diggar , hatar eller vad du gör / så kan du bara chilla ner,för min ficka är grön / hon är fin som fan, och hon är speciell / varje gång du kysser henne, kan du vara dig själv/ hon är grön, natrulig, mycket fin / hon svårfångad ibland, o kan vara dyr/ ta det lungt det räcker med 100 spänn / det räcker min vään, för hon kommer komma hem till dig. hon ärlig snäll, hon och vacker o känd / och benen alltid öppna för hon vill bli påtänd/ hon älskar sol värme, det bästa hon vet / om du har kysst henne nångång, kan du låtens hemlighet/ ingen farlig kvinna, hon gör bara allt / varenda detalj , gör allt så intressant/
Ref hon är kvinnan,hon gör allting bra/ hon glider hand i hand, även till din stad / hon är känd som fan , och hon är fin och så / Men hon gömmer sig altid för farbror blå / hon är kvinnan , hon gör allting bra hon glider ficka till ficka,både natt som dag/ hon är känd som fan, hon är allt hon vill/ hon sviker dig aldrig, hon är alltid i tid
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
|