Aikio - Pudding diss
Jaja inte helt klar eller fin slipad meeeen...
Aikio kommer in bäst du minns mig och kom ihåg fat d Adam härmar mange smith, men det var långt ifrån glassigt Haha jag knäckte fan dig på en text som var skriven på kvarten Som jag spelade in vid tolv tiden på natten Jag skriver en till text på en kvart, så vad tycks Jag skulle till och med knäcka dig om jag skulle hålla tyst Du kan inte rappa mannen så ba klaffen Har dålig text, dåligt flow och kan inte äns hålla tackten Jag håller mycket tillbaks mannen du ska ba se Du kanske är undejord för jag målar din grav sten Fan jag och fat D, vi bara slukar pudding För vi bara rullar på som runda bush rings Dina texter handlar bara om någon dum nojja Och du tror att du är en dawg för jag låser in dig i hund kojan Dina rader är playade precis som tv spel Du vet den världen du player i, inte in the real Vadå att du knullar min morsa den är fan hon som knullar dig Och det är du som skriker mera, mannen lugna dig Så du blev så ledsen när du fick höra på dissen Det är så lätt jag vinner, jag har inte behövt göra nån mörda för vinsten Jag fattar inte att jag orkar slösa tid på dig Ärligt adam tror du att du är bra? Det är bara slit och släng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|