IbbiiisH - Hatet växer
Vers1 Jag har förlorat mitt flöd, min penna har tappat bort sin glöd Jag har förlorat min vilja, min depprision är mitt levebröd Mina dagar går förbi mig, den här stället gör mig helt galen Jag har blivit insatt på ett jävla hem, utav socialen Med hat till polisen, och hela den här fucking systemet Förvandlas jag långsamt till ett pyskfall, i familjehemmet Alla mina dörrar stängs, alla mina tillfällen blir låsta Så mycket hat till alla soc kärringar, och alla fucking chortas Jag kollar ut genom fönstret, börjar tänka på allt jag har gjort Tar tag i en rutten penna, och skriver ner känslor i en skriv bok Skriver ner min ångest, skriver ner min jävla smärta Skriver ner min sorg, finns bara blåa känslor i mitt hjärta Jag vill bort härifrån, tillbaks till mina trakter Funderar på att rymma hem, men här finns det för många vakter Så jag får väl sitta inne, lida några månader av mitt straff Om inte jag hade lite styrka, säg mig vart skulle jag ha vart?
(BEAT) Refr. x2
Vers2 Mitt hat, den växer, medans jag skriver den här texten Jag är en skamfläck för min familj, och hela jävla släkten Jag borde förbättras, mitt straff är ändå lönlöst Allt den gör, är att äta på mitt livs-glöd Såhär hemma sjuk har jag aldrig varit, inte ens när jag sov ute Såhär ensam vill jag inte vara, jag hoppas att jag närmar mig slutet För såhär kan det inte vara, något MÅSTE snart göras Annars kommer lilla ledsna pojken så småningom förgöras Mina dagar går förbi mig, jag orkar egentligen inte mer Gråter rejält inombords, men utanpå så fortsätter jag att le För jag vill inte få sympathi, ifrån någon snobbig idiot Som nickar åt allt jag säger, men på riktigt inte förstod Jag saknar och saknar, för varenda jävla dag som går Varenda fucking dag som går, så fäller jag en tår Jag kollar upp mot himmlen och ber en liten bön till min Gud "Snälla Allah, jag inser mina misstag, men ta mig härifrån nu"
(BEAT) Refr. x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|