jag måste vara ne-yo, för jag är helt sjuk
såhär på kvällskvisten passade jag på att skriva klart en text som länge legat och samlat damm i arkivet. Är inte säker på hur bra jag klarade detta, men alltid kul att testa nåt nytt iaf :)
min lärare sa åt mig att jag aldrig drar slutsatser In your face! svarade jag med min kuk i handen kul, eller hur? liv eller död, det väljer du jag var ateist tills jag märkte att jag själv är Gud jag är den din mamma borde varnat för.. men innan hon hann göra det så våldtog jag henne till döds med ett avgasrör fortsätt skriv emo-skit om att du är en ensam vandrare är du hemma så stanna för så fort jag greppar en hammare så är det kört, slutar inte hamra som Martin Timell på LSD står 1-3 tabletter på burken, så jag tar alltid emellan det.. ... eller fler vänta nu, förbise alla rykten, jag hatar inte bögar jag bara sliter dom i stycken och staplar dom på högar no offense, men hellre få min kuk sugen än att vara sugen på kuk.. akta er, för jag kör American History X-style på er tills huvudet är mjukt och trots att jag går på halvfart så fruktar folk min framfart i alla fall de som är så pussy att de käkar kattmat dom där raderna kanske var utfyllnad, precis som din existens för den dagen någon bryr sig om dig är den dagen Ken är president
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|