dom 6 sista är riktigt bra, gillar uppbyggnaden också men det känns som om du hade kunnat göra det bättre ändå, hur? bättre rader innehållsmässigt helt enkelt, kan inte sätta fingret på det riktigt.Är'e mig hon tittar på? Helvete, måste verka lugn och harmonisk Tar fram 100 kronor, fumlar med stolen när jag ska runda bordet Detta är vansinne, det är för långt till bardisken. Vingla inte nu! Såg hon snedsteget? Det ar ju evigheter! Nu, innan hon hinner ut Titta inte åt hennes håll, vänd dig om. Sakta sakta. Avslappnad Jävla buffel! Lugn och fin, spjärna mot gruffet i kön till ölen... Ta dig i kragen! Du ska fanimej till baren, om du så dör på köpet! - detta stycket och de 6 sista raderna tycker jag är fulländat, allt emellan dom två styckena är också nice men hade kunnats göra bättre innehållsmässigt. Men som helhet funkar texten bra, bra jobbat. Kul med lite annorlunda texter, från ett tänkande perspektiv och det lämnar en del för fantasin för läsaren då det automatiskt blir lite abstrakt men ändå konkret :)