Símpó, Orgínéll & Hánnfh - V.T.H
Hánnfh; Varsegoda! Det är Hánnfh från Enterpíze Productions vi är bättre än er trots att ni tränar engelska på natten Du borde inte vara så kaxig för du och ditt crew får agera som reservdäck till taxin Ni har inget att komma med, ni är helt jävla bombade och ni får stå där i bakgrunden som Peter Stormare Nazkar, du är värdelös, hör här, ingen säger emot mig så se när V.T.H bara stänger din grodkäft Vi behöver inte ens ta i, för du är fan sämre än Luffaren även om din text hade kuk, så hade vi knullat den.
Orgínéll; Rakt i erat face, Orginell levererar det bättre än bäst hade jag varit Nazkar, så skulle jag knäppa mig själv Du dissad Simpo, och du dissade alla hans vänner klart att du håller käften, när du blivit sparkad på käften Crazy Legs, addade mig på MSN och han gömde sig bakom en bild på Eminem (chicken) Hade inte ni varit så kassa så hade det blivit en match men Ändtarmen förskrev hela sin text på sin hand Ni är inte bra på långa vägar som Formel 1 och Orginell är över era huvuden som en kontinent
Símpó; Nazkar är en stor anledning till denna brist på respekt hur kan man ha respekt för någon som liknar en älg? Kalla mig för "Avesta-tönten" när jag bor i Skultuna snacka om att ta vatten över huvudet som jungfruar Jag tar inte i, det fattar varenda jävel ingen ger respekt till några fjortisar som försökra ändra Sverige Ni är döda för mig, ni döda er själva, det är inget att beklaga och förresten var det inte din flickvän som hette Sara? Hon var dödsskön, men det vet ju inte du nått om du fick ingen fitta fast än hon hade öppet dygnet runt som ett korvstånd.
Vi skulle egentligen ha på "Mjaooow" men kunde inte få tag på honom vid det här tillfället, men vi dödade er ändå. Punkt slut.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|