SativaRus- Sentimental Kärlekstext IGEN
Det ni kallar kärlek kallar jag smärta det finns inget värre än ett krossat fucking hjärta när allting tar slut o du har inget kvar Du känner dej ensam för resten av alla dina dar det blir som en drog när allting går bra de enda som får dej just då att må bra Ingen dör ju av trasigt hjärta men det är nog den värsta smärta Kärleken kan ta dej till dina drömmars land kärleken kan slita dina vänner ifrån dej den kan va underbar, den kan krossa dej totalt den kan göra dej hel,men den kan också va smart
om du älskar nån och är riktigt kär visst fan känns det fel om hon inte är där vart är all lycka och vart är du påväg du har stannat upp, ditt liv står still Visst va fan låt tårarna rinna men släpp inte allt o låt livet försvinna Kärleken kan ta dej till dina drömmars land kärleken kan slita dina vänner ifrån dej den kan va underbar, den kan krossa dej totalt den kan göra dej hel,men den kan också va smart
Ja vill härifrån lämmna allt bakom mej lämmnar mina polare och min familj de skulle blivit litet men de blev en stor grejj nu lämmnar jag dej. den enda tjej ja älskat det är svårt att inte älska en sån vacker tjej...
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
|