Zyc0rE - Vad som finns kvar
Satte mig igår och skrev litegranna - här är resultatet
Spelade även in den - här är resultatet
Vers1 Reste mig från botten , lämna kvar stora bitar men Efter de som hänt , var det jag som var svikaren Lämnar efter saker som aldrig borde ha hänt Kärlek blev hat , kärlek du aldrig känt O jag lämnar vidare bereder väg för mitt hjärta Du fick mig att må bra , o glömma de som hänt ja Drömmar om att glömma , kommer ut och ger hopp För jag drömmer om dig , även om du inte anar de Hoppas o tror att du kan älska mig me För det är kärlek, jag tvivlar inte längre Varför ska fråga ? När du alltid finns i huvudet Jag hoppas du vill mer , för jag vill alltid känna närheten Om inte i en evighet , ialla fall för stunden Och jag hoppas att du vet , för jag vågar inte säga dig Kolla dig i ögonen och säga att jag älskar dig
reff Vad är kvar , duvet kärleken du gav Som finns kvar , kom tillbaks För jag drömmer om dig
Vers2 Även om jag vill , finns det någonting som stoppar mig Rädslan att förlora dig , att aldrig mera träffa dig Jag vet vad som kan hända , om jag säger hur jag känner Så kanske är det bäst , om vi försöker vara vänner Jag vill alltid ha dig här , så jag riskerar ingenting Krama om dig hårt , får mig att kännas som en prins Jag vill känna dina läppar som jag aldrig känt förut Tryckta emot mina o att ja finns i dina tankar nu O det smärtar , att drömma om dig Att veta att du finns , men du aldrig kommer älska mig Du vet inte hur jag känner , det är nog bäst såhär Men vill att du ska veta , att du är helt galet kär För när du lämnar mig , finns det nått som jämt är kvar Det är helt underbart , det är värmen som du bar Jag vill tacka dig för allt , att du alltid finns här Men vill inte sabba allt , med att säga hur jag känner
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|