Simpo - Vad är det med dig? (Luffaren Diss)
Jag tänkte inte gå så långt för jag har träningsvärk men Luffaren är inkompetent och vet inte vad träning är
.. Som sagt, jag tänkte inte gå så långt men måste först säga nått innan jag börjar slå på dom Du låter verkligen vattnet stiga till huvet Luffaren är fast i kiss&bajs åldern och kan inte kliva ur den och vad tror du att du är? Värsta MangeMannen? som blåser gamla pantertanter vid Handelsbanken Get a life, du verka lite dominant, har du umgåtts med Jågurt? fuckar du igen får du fira nästa höstlov på månen Tror du fortfarande att din sketna stil tar mig? om sanningen ska fram.. så är du den första snorungen som jag vill bli av med Du har nog damp och alla sjukdomar för CP barn jag däckar dig, så det känns som ett riktigt nerderlag Du är 15 år, okej, det tror jag på men på MSN betéer du dig som om du var fjorton år.
(R) Nami ´ (R) säger: ska du inte be Robin om hjälp? Asså ärligt talat.. beväpnad tjockis glider in och har det som sin egna battle vana säger: Nej han är upptagen med att knulla din mamma.
Sen blockar han mig.. *chicken*
Tänk två gånger ditt skabbiga monster.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|