Jån & Råbb
Råbb Hej, det här är Joto & Råbb & vi kan också slåss vi får mer huvud än en giljotin åttonde klass, skippade aldrig biologin du åt andra sidan kompis.. blir så rädd & sväljer alla gånger jag kommer cuz i've been there done that som en, öhm, våldtäktsman & det här slutar med att du springer iväg som forrest gump & undra varför din brud har mitt bältesmärke i pannan dagen du vinner över oss är då helvetet kallnar alla vill till himmelen men ingen vill dö men du är ett undantag för att du inte kunde bli en thug bara gå din väg & lek med dom andra särbarnen för att mina och jotos pennor är som kärnvapen men du kommer väl alltid undan för enda gången du vågar komma är när du RUNKAR ! Jån Captain Joto skriver rim & du är passé för kaptenen! Att du är bra är lika sannolikt som att det finns en asket i manegen eller får en planet i paketet när du fyller år... Så din skalle får agera huvudpart när jag & Råbb slår ditt pannben i tapeten! Du spottar Rapé på panelen så spakarna far och flyger. Ett par kapar dina ben som jag numera använder som slalomskider! Och som en kamel med machete existerar inte dina skills som inte är skit utan det man får om man blandar karé i kanelen! Joto och Råbb! Vi är John och Robin för er ovetande... Även kända som ordlekande kortspelare och alltid med äss i ärmen. Vi finner er coolspelande CP- töntar ofredande som storspelande CS-nördar... FAN! Där blev jag lite rimfixerad. Gör mig inte irriterad pundarjävel, jag säljer skiten du injicerar! Jag kan få dig implodera av droger och laddningar jag planterat! Så är du intresserad come on join in i vår stockholmsbombning... Förresten.. LE! Du är med i dolda kameran med John och Robin :D Vi er yåw
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|