Mácca, Simpo & Scripít - Sånt som händer ("känslosam")
Mácca .. Blame this whole society for all the sex and violence insted of blaming each other, blame out goverment They are the reason that the peoples are like they are nobody cares about us, cuz it's all about the stars If I would die today the people would forgot it tomorrow they are so busy that they don't even have a ear to borrow My only trust is that we ain't the onlyone with this rules they are people that beeing punisht by royal kingdoom and people from the same contry that are liking ass and others are threaten by soldiers to start killing fast This is the life, deal with it, it's about eat or beeing eaten so come on everybody, do like the others that screaming with me..
Reff All we ever wanted where a life to live for now that life are a way to the living hell It's not about if you are a kid or a adult, I recommend everybody to lie still in bed.
SIMPO Allting började med ett land och några knäppa små lagar då det var för dyrt med barn, så man blev lämnad på gatan Ingen vågade säga till när alla dessa sakerna hände hade jag varit där hade jag skrikit TA MIG ISTÄLLET!! Både vuxna och barn blev torterade, slaktade och skjutna och dom som var friska och starka dom hamnade i Utah Ingen var säker, det var en kamp, vapen mot händer några blev sparkade i magen och någon blev slagen på käften Men vad som än hände så vågade ingen slå tillbaka ingen vågade göra något, nej ingen vågade slå tillbaka Klart att kampen blev kort och nu är landet så stolt och därför tackar jag Sverige att vi kör med en annan kontroll
Reff All we ever wanted where a life to live for now that life are a way to the living hell It's not about if you are a kid or a adult, I recommend everybody to lie still in bed.
Scripít Folk dödades, både barn och vänner.. vissa anade det innan men inget vet vad som hände när vågen skördes upp på land och förstörde all mark Rest In Peace allihopa som dog i Sumalia och Thailand När tsunamin vräkte sig över hus och affärer och till er andra som grät ska ni veta att jag grät med er Jag vet att det är sånt som händer.. och när du försvann kändes de som jag nått världensände Inget är detsamma något mer.. och så fort jag tänker på det, så börjar jag gråta igen.
R-I.P allihop, hoppas ni har de bra..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|