fISRING ! diss till zorken !
martiiN
Vem fan äru ? Heter david men kallar sej för zorken? Ingen gillar dej ! ända värme du får är från hårtorken ! Ibland lägger jag keffa battles, men jag får ändå din röst Ohh kolla på zorkens bröst, kläm lite så kmr det filmjölk ! Du gömmer dej bakom den röda tröjjan så man missar hakorna Mannen, bra för dej att du tränar & dissar kakorna Ta inget seriöst nu, för jag & knutsen hade tråkigt shompez, du hade fått varit med, om du inte hade sovit
knutseN
david , även kallas zork3n ..// Dem säger du har inget kön , efter denna diss är det enda som värmer din mamma hårfön // du har inget hår på benen , starta om från nytt och sätt på dig selen // du ser ut som en bebis , har ingen penis , men endå så envis.. // efter denna är det dig vi kommer och lämna // alldrig mer prata med dig , det enda du ska göra är att se upp till mig // när ja och Martin droppar rader som ingeting , är det du som på dig tar mina elefantstring// du går på stan och transar , och emelanåt sätter på dina hamstrar //
haha, zorken vi tkr om dej det vet du :) men du går juh o lägger dej :( ...
Kommentera ! bra & dåligt ? ( knutsen är sämst.. haha :D * nybörjare * ) men jag är sämre :D hahah
yeye, peeace out ! zorken <3 :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|