sån är jag!!! Jag ser ut som en fotomodell/och är intelektuell/och lika sensuell som sexuell/så varige lördagskväll ser mitt hus ut som en femsjärnig brodell/jag är även kriminell/men nu är det irrationellt/för nu ser vi bara mina bra sidor för jag har flera precis som skitsofrenor/blont hår med tre mittbenor och en kropp som rysk man på anabolasterioider/även en kuk på två meter desutom det perfekta namnet för jag heter/L. Ä. P. P. E. N "4ggr"Sveper min morron grogg med en massa kul droger i/vars ända bieffekter är barnporr och djurplågeri/står på runda fötter berädd att möta dagen, mörda lagen, döda barnen, sparka maj till röda smalben/sparkar målvakten tills han har bollskräck/och får hela motståndarlaget till en levande våldtäckt/folk kallar maj både elak och taskig men vafan lyssna på min musik.. jag e skit snäll/L. Ä. P. P. E. N "4ggr"KRITIK TACK..jag har inget beat till den emn jag fixar in den till beatet när jag har den..om någon har ett beat över så lyssnar jag mer än gärna:) rubriken editerad av DinKritiker 12.11.2006 11.56
låter bra, kanske lite kort :), men annars så är den grym.