Spades - en sjukt hopplös jävel (våldsironi)
yeah jag tänkte att jag lägger upp min första vers till min nästa våldsironiska låt
här har ni den:
du funkar lika bra som fiskhjärnor med gåshud/ jag är less på alla fitt stjärnor med svår fru/ det är nästan omöjligt att knulla Julia Roberts/ så jag våldtar en fucking snut fitta som dig/ jag gräver upp Elvis för att kolla om han funnits/ (ha) han var ben så jag cuttade han o mobba bush fittan/ graffar ner vita huset för det var för några färger/ o så står senaten brevid o skriker: "varför våra grejer"/ kalla mig galen men precis som bush har jag storhets vansinne/ fuckar på dig och klassar dig som den barnslige/ dissa alla du vill, men du är kass så undrar man om man vill man svara/ battlade mig så vet man du ville krascha som prinsessan diana/ fuck dådå, jag glömde bort att cutta folk i bitar/ som hannibal lector och sen pulla folk vid slidan/ man kan kalla mig nekrofil så som jag knullar allt/ är som terrorister och älskar att bomba ungar fan/
ni får ursäkta om det är radbrytningar men jag har skrivit efter flow nu
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|