klicken
jag är han som gör det omöjliga grabben som kan det stört löjliga men ändå möjliga jag är han som har allt i huvve motsats till petra ballonghuvve fet uppblåst im the man who can the one who drives around in a van im the guy who can fly and ill kick you sky high somehow one way or another not so hard to discover you can se me on discovery channel im the one who fucks a camel im like the neo the one the choosen one nu repar vi svenska för duger inte på engelska snubben med rolex klocka grå byssor blatte kepa han som slaktar med macheta jag leker ut dej o din släkt oooh fullträff medlem i fop du vet dem som alla vet vem dem e dem som ingen tjafsar med jag är han som leker med micken jag delar kicken du vet den man får när man hör min röst så jävla kåt att du får styva bröst konstigt att dem kallar mej mikrofonkåt när jag släpper denna sköna låt jag e stenhård jag bara rullar fram du vet så där som bara fronda kan jag äger dej på scenen först med lite tegel virrar in dej i segel sen så drar jag min regel du dissar mej jag tänder eld på dej tar fram en tändare eller va fan jag hämmtar en smällare spränger hål i skiten nu är du bara en av dem andra liken jag e som fjärde världen typ ingen annan jag blir fett förbannad mina texter rinner som vatten ur vattenkannan lever livet dag efter dag tar andetag efter andetag vad hadde ni förväntat er jag gör bara som er andra så sluta klandra
Här lever dom som e på gång, det är folk utan någon stil.
|