anders - utan paus hej, har rätt tråkigt ikväll så tänkte de hade kunnat va skoj och få lite kommenterar kanske på nåt strunt jag skrev o filade lite på innan idag.. har inget namn på skiten än men läs på.. ska väl spelas in nästa vecka tror jag. (nej det är ingen ref på låten, bara rätt igenom allting)
blodet sipprar ner på pappret pennan den börjar darrabläcket tog slut för länge sen då får man improviseraorden måste va i takt, smarta rim o levereraalla emcees pulvriseras publiken ska hypnotiserasmen jag skiter i de där, det är nåt du måste vetamusiken är mitt sätt att alla sorger bearbetamen de blir motsatt effekt nu ja får panik90% av allt ja hör är inget annat än skitalla kollar på idol o snackar om självinsiktnär clabbe sitter o fördömer nån bruds överviktnån hiphopbrat hemma i soffan sa 'är dom dumma i huvvet''hör dom inte ens själva hur jävla mkt dom suger'o sen går han till sin dator o pluggar i micenrimmar på här där o när o reppar lokala klickeno sen når de fram till mig o jag sitter o svärsälj din själ för lite skills - jag kan va borgenär
försöker inte vara hatad imponerad eller folkkärtill skillnad från andra, är jag inte särskilt egenkärsnackar inte om droger eller mina kärleksbesvärdet är väl ändå min business livet är som livet ärmen de verkar som att vart jag än mig vänder nuförtidenär de nån snubbe som blitt dumpad sitter hemma tar till lipenfy fan jag älskar dig, du var mitt allt, vänta barani var ihop en månad så ge fan i den där snaranminigangstern 16 år rappar mamma förlåtnär allt han gjort är o rökt hasch o varit ute till tvåhan har snott bilar me sina homies kontrollerat sitt hoodglömt att han bor i nån håla inte i inglewoodfuck man de finns dom som fixar kläder på UFFmedans du sitter i din villa o säger du haft de tufftjag blir förbannad skäms över att vi delar subkulturorkar inte ens säga nåt fult så får dra till me självcensur
click-clack, spänner hanen på din soft air gunkepsen är på sne pipan riktad mot webkamerandet är internet fan, här finns inga konsekvenserdu kan låtsas du är biffig me massa våldstendensertills den dan dörren knackar o där står han i sin prakthan du battlat me online för att bevisa all din maktmen du sa lite för mycket o han hota ta tillbaks dedu kontra me nåt värre o han sa du ska få seorden är lätta att lägga när du sitter framför datanreglerna är annorlunda när du kommer till gatansom fjärde världen sa, det är nog bäst du är försiktigför det finns folk där ute som är läskiga på riktigtett tips är gör din grej, ha lite självdistansta inte åt dig så mkt när mamma säger du har talangträna på, utvecklas o va lite sympatiskså slipper jag sitta här o känna mig så jävla hatisk apatiskt problematisk, de är så jävla tragisktde blir ju så dramatiskt, ja nästan psykopatisktgör hellre glada grejer men ibl