sorry att jag var så sen på att lägga en comment, har missat texten i forumet så har glömt :P ja du utvecklas alltså... du behärskar ju det engelska språket bra o målar oftast med orden på ett bra sätt... passa dig bara så det inte blir överdrivet då det ofta ser krystat ut när man gör det... anyways, liknelser behöver du jobba lite på ... typ "I kill faster than razors cut them fuckin edges" är lite tråkigt o simpelt... när man kör en liknelse brukar man ofta vilja att den ska vara enkel o lite klurig... typ som snook drog "svartsjuk som wiggers" om du förstår? men det är sånt också som man lär sig med tiden ofta... vissa rader kändes också lite krystade och ditsatta, nästa lite onödiga fillers som t.ex.: I don't need CD's or emcee's, sit on your knee \\ if you want, you can suck my cock for free \\ men jag tycker du är bättre än de flesta på det här forumet och du krystar inte fram rim eller så, så jag tror du kan bli väldigt duktig om ett tag... bara att fortsätta skriva... anyways, jag tror inte det var så mycket mer... just holla om det är något peace man