inkonkret - ett mindre osammanhang
Hej, jag heter inkonkret, oavsett vad du är så är jag motsatsen om du ändå inte hänger med kan jag jämföra oss med ordklasser jag är och har alltid varit ett substantiv synonymt med rapgeni du ett så bra exemplar av idioti att ditt alias ersätter dess adjektiv Du har fått skivkontrakt, att lyckas sälja blir din andra prövning men din morsas vänkrets är den enda delen i din marknadsföring sedermera lyckas du inte ens sälja din skiva på cd-rea, du borde tänka över varför du existerar och emigrera till Eritrea medan jag är orsaken till att du vill byta namn och få ett könsbyte undrar du varför du är den enda anhängaren till Örgryte när det närmsta du ens kommit en påklädd tjej var att fönstertitta borde "ett nytt liv" stå som första och enda val på din önskelista du försöker vara rolig men du blir inte ett riktigt skämt förrän jag övertalat dig att skjuta dig själv och bli som 50 cent sen känner du dig som den lyckligaste rapparna i världen och blir avättad för att halva jordens befolkning skrattat ihjäl sig
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
|