Ni-o & Zteve-o - vinden vänder
Neobica
Har kommit till en gräns där ingenting känns Där livet leker, men inte med mig Det brast i våras och det brister igen Precis så det känns när man mister en vän Jag påminns ständigt om mina dunklaste minnen Solen försvinner men inte utan att lämna skuggor i sinnet Vill bakåt, men det som ska hända det kommer Jag är ensam på toppen, inringad av främmande monster Det känns inte tryggt precis, vad ska man med lycka till? Säger jag till mig själv, fast jag vet att glädje är ypperligt Varför är jag inte glad, varför måste allt vara svårt Vill nå nya höjder, men det är inte lätt när man saknar hopp
Killersteve
Då allting känns som svartast som om du vore omringad av femton karar Med bollträn, och detta är ingen basebollbana ska du hämta andan...chilla, tänk på annat Så får du se vem som skrattar, när femton karar rädda som harar springer hem till mamma Det är bara du som kan göra något åt problemen om man visar sig svag är det klart man får på käften Kom igen, stå upp för dig själv och ge tillbaka du måste våga tro på dig själv, det är det som saknas Och när du fattat vad jag menar... då kan du känna dig stolt och låta alla andra vara fega
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|