Jag har inget att förlora
Som en stjärnklar natt inhöljd i dimman klingar ditt skratt i den sista timman du hånar min själ jag vet allt för väl min förnedring gör dig lycklig extatisk och förryckt du lämnar mig betryckt skändad och naken ensam och bedragen till ödets narr är jag korad för jag är helt förlorad jag kan inget mer förlora jag har inget att förlora
nej jag har inget att förlora
Jag var för dig som Marijuana ja, jag var din dalai lama tog dig till en högre värld du lämnade mig fimpad & förtärd men nu är jag inget mer värd Mina steg lämnar inte längre spår för du pissar på min vision Mitt hjärta är ett varigt sår du marinerar med citron du skjuter med precision för att mina sår kunna förstora för du VET att jag har inget att förlora jag har inget att förlora nej, jag har inget att förlora
din hand är len som siden fått mig att stanna i tiden för du smeker mig inte mera Din mun är som lera den dryper av slem men jag, jag vill ha mera känna den runt min lem ja, jag vill ha mera... snälla ta mig hem för Jag älskar dig din hora och jag har inget att förlora jag har inget att förlora nej, jag har inget att förlora
Du är livet du är allt jag är havet utan salt men du dissar mig totalt ge mig kokain och Heroin ge mig aspirin ge mig citodon och alvedon ge mig tradolan ge mig hopp ge mig liv ge mig en filt när det är kallt för jag har förlorat allt så jag har inget att förlora jag har inget att förlora nej jag har inget att förlora jag har inget att förlora...
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
|