Chompa26 & SIMPO - Smått och Gott
Chompa26; För det första.. Bråkar du med mig så får du röven knullad Jag våldtar dig och står och dunkar din skalle mot en skördetröska Du lär bli överrumplad.. För ska du slippa undan mig så lär jag kräva en lösensumma! Jag glänser, lyser upp min del av rummet som en fönsterlampa Jag är underskattad, dissa mig jävla fitta, du blir söndersparkad Ser du mig som en faggot? Då måste du lära känna mig bättre För jag är kvinnotjusaren som lämnar en ledsen med sperma i käften Du kan bara njuta av snacket, så bäst du slutar med tjafset Jag tafsar brudar på arslet och tvingar dom suga på tasken Visst är det chill att dricka med gänget,, Men jag slickade tjejen// & gav henne en fontänorgasm.. Så man kunde ha trott att hon hade KISSA I SÄNGEN! Min näve är trött så jag slår dig med en gummistövel istället Efter ja sprutat känns det som om du har tuttifrutti i käften Det är Ingen idè att tjafsa med oss din jävla dummer För oss är ni bara dammråttor, så vi dödar er.. ..När vi städar rummet! Refräng; (SIMPO) Kom in! Vi två kör över er andra med våra Monster Truckar.. stå mot oss och ni står med huvet i pottan som kloster munkar Kompis! Det dröjer inte länge förens du är borta från världen vi dränker hela din click, när vi två spottar i näven. Vill du mäta dig med oss? HA! Med din korta snopp din kuk är liten men visst den duger till något smått och gott! Håll till Godo!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|