Jah Bless med whatscrackulatin
Jag har inget... förutom bara mig själv under bar himmel, en underbar himmel försöker göra sinnena klarare visst är tårar salt och ibland vill man inte ens vakna mer men även om det känns som om hela världen är emot en att det saknas kärlek här på på jorden Så kan jag inget mer än att försöka mitt bästa försöka göra det rätta... efter att ha rannsakat mig själv nu när dagen är kväll för när jag väl fått perspektiv på saker och ting kan inget skada mig sen Så jag sitter på knä koncentrerar mig på andningen medan tiden rinner iväg för tid finns inte här, och det enda som jag hör att det regnar utanför..
Ingen är felfri nej för om så vore i livet så försvinner dess mening och ibland så vill man bort från det det vet jag alltför väl, igår grät jag tills jag somnade för vissa personer tillskrivs extra betydelse låter bära ens förhoppningar och uppfylls inte dessa så bryts man ner Men ge en medmänniska det hon behöver om du har så delar du brödet Handla med kärlek och omsorg var ett föredöme så kanske du förändrar världen imorgon för med ett harmoniskt inre är vi alla våra egna kungar utan någon tronarvinge!
Det är rått och smutsigt... Hösten är här och allt är grått och ruggigt Ångesten sitter fånge i min bröskorg och jag hatar livet Men jag tar för givet att allt blir bra med tiden Dock tycks vinden aldrig vända i mitt segelskepp Och så länge livet är ett helvete och jag lever det Kommer jag röka holk även om det inte är regelrätt För det svarta molnet ovanför mitt huvud består Så tills det försvinner kan jag lika bra va stukad ändå av benzon och kundan i år.. igen, igen, och igen Ruset som slår skönare än du kan förstå.. lättar på min ångest och lindrar mina djupaste sår Så jag försvinner en färd... Andas in ett par tunga bloss medan tiden rinner iväg För tid finns inte här, och det enda som jag hör att det regnar utanför..
Så jag blazar fett... även om jag vet att jag borde ändra mitt levnadssätt Visst, krångel som tär, sånt som besvär och den ångest jag bär försvinner när jag bolmar holken Men får mig bara att må ännu sämre i det långa loppet Jag måste frigöra den intagne i mitt bröst förevigt/ och försöka fånga hoppet då kanske jag får medvind, kanske vinden vänder Om jag inte tar itu med problemen är det klart att inget händer Igår vaknade jag och tänkte, jag kan göra EXAKT vad jag vill Och med den tanken liggandes i bakhuvet kan jag ta det chill Just nu är jag deprimerad och hatar livet Men om jag ändrar mitt sätt att leva blir det nog bra med tiden
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|