Till Dej - SaTivaRus
Jag var din älskling men du dumpade mej och tog allt som en frälsning nu lever du ditt liv, som salt i såren, kommer tiden och klår mej tillbakablickar ,flashbacks från tiden då det va du och jag o allt va bra.. nu springer du runt och skiter i de du sa du va allt i min värld o nu sitter ja här och kollar o ser på när du blir nån annan kär Va betydde de ,allt som vi sa att allt skulle vara bra en lång tid, nu är min skalle sjuk och dommnar bort, mitt liv är slut ,och jag sommnar in i en dvala, där ja inte kan höra nån tala inte bry sej, o hata alla.. Hur fan ska man ta sej uppåt nu utan att falla lögner o svek fast man försökte o betedde sej som bäst, men ditt liv verka va pest de va du som svek de va inte jag de va du som va otrogen de va inte ja nu sitter ja ensam och strandsatt i skogen Vill älska dej, ha dej tillbaka men du tog o förosaka, att allt i mitt liv bara braka svårt o ta det, och va din vän men kom tillbaka, när du hittat hem
Satt o slet ihop den ganska fort:) men ge Kritik och förklara vad ja gör för fel..
Peace
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
|