Tronix - Kom tillbaka Marcus!
Tjenare, brukar inte lägga min texter här, men ville skriva denna för att den var speciell, skrev denna till en kompis mycket nära som åkte in på ungdomsanstalt i början på året.. Saknar han som ini f***n. Tyck va ni vill~
Marcus Criwall växte upp med sin mamma// Han hade precis lärt sig gå och kunde inte stanna// 10 år senare hade han börjat sno// Han gjorde allt för att inte berätta för sin bror// Det slutade med misshandel och rån// Men bror är du föralltid ända sen vi va små// Du lärde mig en massa saker// Men tillslut började du me knarket// Snus cigg alkohål och hash// Glömmer inte när du försvann i början av mars// Alla runt omkring visste vem du va// Om du var kriminell då var svaret ja// Du skapade en oförglömlig sak// Att man inte får träffa dig en vanli dag// Alla minnen alla ord vi har delat// Och nu när jag tänker på dig så blir de bara mera// Din morsa var själva problemet i de hela// Hon fick reda på allt o orkade inte mera// Hon flyttade till sin man som bodde 1 mil bort// Du bodde ensam själv i ett område som vart blått// Du fuckade skolan sjuan och åttan// Glömmer aldrig när jag väckte dig på soffan// Min bror fick dig att gå andra tankar// Skita i din morsa och sluta knarka// Du fick bo hoss mig nästan ett år// Men just nu undrar vi alla hur du mår// Vi gjorde allt för dig medans du var här// Du gjorde mer för att vi skulle va där// Alla gjorde allt för att du var som en bror// Marcus vi älskar dig mer än du tror// Ska ställa upp för dig precis som du gjort// Om du bara visste att de du gjorde inte vart så klokt//
Du va med på ett rån på en butik// På vägen hem va de 2 som åkte dit// Du vart kvar o hoppades de va över// Men snuten dem visste precis vem dom sökte// Skolan hade börjat du satt i datasalen// "Marcus criwall" va de någon som sade// Du ställde dig upp och kollade vem de va// Alla som var där förstog att de inte va smart// Dom bad dig gå med ut mot sin bil// Alla gick efter och såg att de va en civil// Vi undrade vad dom skulle göra// Och vi väntade inte oss de vi fick höra// 1½ år på en ungdomsanstalt// Vi trodde dem skojjade men de va sant// Det är drygt 16 månader kvar// Men marcus vi tänker på dig varje dag!//
The thing is, we cant separate our feelings..
|