SIMPO - Börjar Om Med En Session!
Refräng SIMPO är tillbaka, och ni blir strypta av vredens händer jag var hatad, men jag börjar om med en session Ni har ingen chans mot mig, för jag är allsmäktig jag rycker din axel ur led och gör om dina lungor till spagetti!
Vers 1 Simon, han som sätter färg på hela jävla tillvaron stå mot mig, och du blir söndersmulad som riskakor Mina fans är lyckliga och färgglada som regnbågar och dina dränker sig i chips och kvävs av sina fläskvålar Det här är bara början, och du är inget motstånd och det är klart att jag vinner, du är utspelad som fotboll Du saknar massa pengar, och jag är en rik jävel så det är bäst att du håller masken som Jim Carrey Jag avslutar min mening med ett skotthål i rond 2 vi sticker i en Rolls Roy och du är uppblåst som Bob Dole!
Refräng SIMPO är tillbaka, och ni blir strypta av vredens händer jag var hatad, men jag börjar om med en session Ni har ingen chans mot mig, för jag är allsmäktig jag rycker din axel ur led och gör om dina lungor till spagetti!
Vers 2 Jag är förbannad, och du står i vägen som Ajevs platta du liknar en blandning av Adam Sandler och Kalle Anka För jag är dö tung och du är fortfarande lika dövstum och visst du är bakfull, när du ligger i ett rövknull Det här är barnförbjudet, som en Afrikansk slavhandel och jag är en backstabber, som din farsas rakvatten Du är as fattig, därför tigger du pengar av din släkt och jag är stenhård men glöm inte bort vad ni sett fler brudar faller för mig än ett proffsigt bowling lag Klart att du är en fittskalle, din stil är ollad som Tony Hawk!
Outro Jag slår dig på hakan, och det är nära käften jag tänker stort, det är därför jag lider av världsherravälde!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|