I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

noRLin - Tjejen

Vår Hiphop - Lyricism

2006-10-14 02:48

noRLin - Tjejen

ja har bara en en tanke hela tiden i mitt huvud, det är tanken på dej, att känna din mjuka hud,

de e så jävla underbart, tjejen du har allt, allting man kan önska, o ha dej i tankarna, värmer

när det är kallt, tänk om du va min, tänk att få va din, tänk att få kunna säga, ooh hon e min.

Ja drömmer om dej, minst en gång i veckan, för mej e du helig, så som muslimerna känner för mecca.

ja ser dej när jag blundar ja ser dej hela tiden inne i mina tankar, tjejen du gör att hela min värld

blir förvriden, hur ska ja finna, friden i detta liv, när ditt vackra leende får mig att svimma,

du har nått speciellt, nått som bara finns där, nått som ja ej kan förklara, ja tror ja håller på

o bli kär, mitt letande är över, du e allt ja behöver.

du ser ut som en ängel du rör dej som en dröm, har svårt o få nån sömn, när ja ligger där i sängen,

när ja ser dej på stan, börjar mitt hjärta att slå, jag stannar upp bara för att få se dej gå.

ja kan stå där o se på, ja vill inte ha de så, ja vill få hålla om dej, känna att du e min,

få kyssa dej gonatt o kalla dej älsklingen min, få hålla dej i handen, gå med dej på stranden

se på soluppgången o bara ligga där i sanden. njuta av din närhet, det är de här som kallas kärlek.

i mina ögon, är du den vackraste person, som gått på denna planet, ditt utseende är av övermänsklighet

du e helt underbar, mitt enda begär, skulle göra vad som helst för att få bli din

jag lovar och svär, jag vill att du blir min.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.