I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mass diss, now serv me!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-10-13 21:32

Mass diss, now serv me!

Ni bara sitter och skriver med data och knappar, på tåget,bussen på små skrivblock o lappar, små på jorden stora i orden med munnar som glappar, ni har inte ens talang är det inte någon som fattar, nöjda med små rim ni jobbat på i en vecka fast ingen ens skrattar tror att ni kan bli kända för att nåra i whoa eller på frizon tog av sina hattar, ni vet att ni inte rappar ni bara sitter och chattar så ta er tillbaka till verkligheten, även om jag är en bajskorv är du fan mig ännu mer sketen, nu blev ni arga för att jag la mig i leken, som din dagmamma, vad ska ni göra åt det sitta o spamma, kalla min text simpel sluta svamla ni verkar vara blinda som bara går i mörker o famlar, så skynda att svara allt jag kräver är några rader bara, annars kom o ge mig verklighets vara, sök upp mig i min lägenhet och ge mig dina internet texter din jävla analfabet, det jag läste av er på whoa tog en rulle skrev upp allt sen rakt ner i min toa, stå o skratta sen spola, sluta snacka rökish o verka coola ni är dom som sprang och gola när man rökte spliffar i skolan, nu e jag packad o klar bjuder på en äcklig eftersmak som kalles kaviar!

witty unpredictible talent and natural gang