Racapp - Kommer inte på nån bra titel!
Spottar dig i ansiktet för du dömmer mig fel o du kan kolla mig totti men jag struntar i de dödar dig, för du har inte bättre jävla rhymes du som e så ghetto, får la hoppas på ett ghetto paradice För jag är den som gör att du försvinner spårlöst med en sång då menar jag spårlöst, även för jägare och sherlock holmes Jag äger, o nej ja jävlas ej, du kan dissa orden o tjöta men du blir den fjärde älg jägaren hittad i skogen dödad och median styr människor, människorna styr datan jag följer inte trycket, ska inte köra in i en skyskrapa Kungen, , dummer, vem annars än elvis fan din musik gör mig tvungen o dansa serbisk dans och nej, glömde fråga om själv distans fan, din wigger, du e som kungen måler fejjset svart för din text är dödens mardröm... sluta rappa du har redan apsserat ditt bäst före datum du har ett högre avund, jag förstör din bakgrund för du har inte ens någon behörig status
och det är klart som fan jag slår ner dig vi är inte vänner bara för att jag går med dig för i mina tankar så är du endast som en, som en sko och en galen groupie är de närmaste du kommer hollywood som fader som son man vet vem du kommer sluta som tjejjer snackar aldrig med dig, dock endast på lunarstorm när dom vill ha gratis pro, händer att dom blottar sig men dagen efter du skickat, "användaren har blockat dig" alltid samma sak, du faller för betet de e små kul för du är så ful, till och med din spegel får gåshud ditt fel att rådjur springer självmordsbenägna på vägen när dom hör dina falska stämmor eka bland träden för du vet att jag gillar att leka datten i vattnet för med ditt flow, kommer du aldrig att hinna ifatt mig
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
|