Nåt jag skrev på idrotten/efter skolan
Skrev liten text på pauserna på idrotten och lite efter skolan idag.
Dags att vända blad och försöka tänka på nåt annat/ Finns inget annat att göra utan att behöva stanna/ Om du stannar upp och börja tänka börjar du att deppa/ och du hamnar i en deprission som du inte kan släppa/
Bara glöm dem hemska minnena ja tänk inte ens tanken/ Bara släpp dem och tänk inte heller på den hemska stanken/
Som dem lämnat efter och försök istället vara glad/ Sen ska du leva lyckligt och glatt varenda jävla dag/ Att jag är glad är inte sant utan jag spelar bara/ för jag är i princip så djupt i botten som jag kan vara/
Inte för att det har hänt något utan för att jag är ensam/ Jag orkar inte detta längre och jag kommer alltid vara lämnad/ Alldeles Själv vandrar jag nu genom ensamhetens gator/ Och varje vinter bygger sig bara till ännu större dvalor/
Det blir tyngre och tyngre för varenda jävla år/ Och gräver bara till sig ännu djupare och värre sår/
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
|