Komigen nu hah
FUCK WHAT YOU HEAARD som bögporr, utan munn och röööööv och jag hoppas du valt dina ord med smak för jag tvingar dig käka upp dom med hot och slag baita inte mina rader mot mig, kompis förstå att mina rader är så feta att jag borde va en tjockis isåfall att ens prata om min musik, känns som att skryta jag fyller din röv med vatten, men dit skit kommer ändå inte flyta har tänkt på en grej.. fjortisar är som tjurar för det ändå dom gör, är att sitta och sura tills dom ser röd kärlek, och jagar det som ett fån men blir playade utav en smartare matador alla är beroende av kicken från göteborgs rappen! (göteborgs rapé) för jag är kristallklar.. typ så som orefors mannen! anstränger mig inte, har redan nått en svår tron har nått en svår tro, då bokstäver talar och jag gör de klockrent oldschool, bokstavligt talat
http://www.victoriantrading.com/store/catalogimages/1a/1a25.jpg
kalla mig beckham, ja fuckar upp mål gör en ny betydelse till fucking å-mål min rapp är så hård, den mördar verbalt så ditt öra inte kan räddas av ett hörapparat Sista raderna blir alltid flipp och flum medan ni inte ens kommit ut ur målbrottet, som piff o puff
(minns inte hur man gjorde sån där link grejjsimojjs)
flummade lite, se vad ni tycker
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
|